##N@tsi## Admin
Broj poruka : 830 Godina : 28 Raspoloženje : Grizem!!!:-) Datum upisa : 26.07.2008
| Naslov: Jos jedan test =))) Sub Nov 22, 2008 8:44 pm | |
| TeStOwI << Stručnjaci su utvrdili da u ljudskom mozgu postoji defekt i nazvali ga "ljudski BUG". Ovi testovi su genijalni,reši ih bez olovke i papira,samo prati instrukcije... 1. TEST (za njega se nikako ne smeju upotrebiti digitron ili papir i olovka): Imaš 1000,dodaj 40. Dodaj još 1000. Dodaj 30 i opet 1000. Dodaj 20. Dodaj još 1000 i onda još 10.
Koji je zbir?
Odgovor sledi: V
V Tvoj rezultat je...5000?
Tačan odgovor je 4100!!!
Ako ne veruješ saberi digitronom!
To se dešava zato što ljudski mozak u jednom trenutku sabiranja pomeša decimale tj. pretvara ih u "jednu nulu više"!
2. TEST:
Brzo i neverovatno:
Saberi koliko ima "F" u sledećoj rečenici,ali bez pomoći miša.
FINISHED FILES ARE THE RE-SULT OF YEARS OF SCIENTIF-IC STUDY COMBINED WITH THE EXPERIENCE OF YEARS.
Jesi li?
Koliko ih ima?
3?
Ili 4? V V V pogrešno:ima ih 6!!!
Vrati se gore i pročitaj još jednom!
Objašnjenje je sledeće:ljudski mozak ne manifestuje reč "OF".
U šta ćeš mi poverovati?
Onaj koji je sabrao 6 slova "F" je genijalac, te ako si ih možda prebrojao 4-to je odlično, a ako 5-onda je to još bolje! Ali 6! To je gotovo niko...
3. TEST:
Sigurno si se već pitao:"Jesam li ja različit? ili "Da li svi mislimo na isti način?".Uradi ovaj test i naći ćeš odgovor.
Koliko je:
>15+6;
>3+56;
>89+2;
>12+53;
>75+26;
>25+52;
>63+32?
Da,računanje napamet i nije tako lako,ali sada dolazi najbolji deo:
>123+5
Brzo,misli na jedan alat i na jednu boju!
Misli.
Još malo.
Pomislio si na crveni čekić,je li?
Šta nije istina?
Ako nisi,onda si u 2% populacije koja je pomislila na nešto drugo!
98% populacije pomisli na crveni čekić kada rešava ovaj zadatak.
Da li verujete? UZMITE PARCE PAPIRA I ODGOVARAJTE NA SLEDECA PITANJA...SWAKI ODGOWOR DONOSI ODREDJEN BROJ BODOWA PA IZVOLITE * ** *** **** ***** **** *** ** * 1. KAKVU KOSU IMATE?
a) TAMNU b) SVETLU c) OBE NIJANSE
2. KAD BISTE OTISLI NA SASTANAK, WI BISTE:
a) BILI NA ZURCI? b) OTISLI DA JEDETE?
3. KOJA JE VASA OMILJENA BOJA:
a) BEBI ROZE b) ZUTA c) BEBI PLAVA d) TRULA WISNJA
4. IZABERITE OD PONUDJENIH ODGOVORA VAS HOBI:
a) PLESANJE b) SKEJTBORDING c) SKIJANJE
5. KAD BISTE MOGLI DA BIRATE ODMOR VI BISTE OTISLI ?
a) NA RECNO OSTRVO b) NA VRH PLANINE c) NA KAMPOVANJE
6. KOJE JE VASE OMILJENO MESTO ZA ODMOR?
a) HAVAJI b) LONDON c) FLORIDA
7. KAD BI BILO LETO, VI BISTE ZA ODMOR OTISLI:
a) NA PLAZU? b) NEGDE GDE JE HLADNIJE?
8. U KOM MESECU STE RODJENI?
a) JANUAR b) FEBRUAR c) MART d) APRIL e) MAJ f) JUN g) JUL h) AVGUST i) SEPTEMBAR j) OKTOBAR k) NOVEMBAR l) DECEMBAR
9. RADIJE STE BILI:
a) KOD KUCE b) SA DRUGOVIMA
10. KOJI JE VAS OMILJENI INSTRUMENT
a) GITARA b) KLAVIR c) BUBNJEVI d) TRIJANGL e) NEMAM GA
11. IME OSOBE S KOJOM BISTE VODILI LJUBAV
====SADA POZELITE NESTO!===
1.
a- = sexy [5 points] b- = sweet[2 points] c- = cool [3 points]
2.
a- = playful [2 points] b-= romantic [5 points]
3.
a- = cute [2 points] b- = loud[3 points] c- = cool[5 points] d.t = sexy [5 points]
4.
a- = active [2 points] b- = determined [2 points] c- = daring [5 points]
5.
a) = tasteful[7 points] b) = stylish[5 points] c) = laid back[2 points]
6.
a) = you like being around people [2 points] b) = You are quiet,and like the cold [2 points] c) = You like to party! [5 points]
7.
a- = tan, likes the sun [5 points] b- = pale and original [2 points]
8.
a) = popular [5 points] b) = lovely [2 points] c) = loud [2 points] d) = playful [5 points] e) = happy [5 points] f) = chills a lot[5 points] g) = smooth [2 points] h) = fun [5 points] i) = quiet [2 points] j) = out-going [2 points] k) = pimpin' it [5 points] l) = war[2 points]
9.
a- = quiet, romantic [5 points] b- = crazy [5 points]
10.
a- = eye-catching [5 points] b- = mellow [2 points] c- = loud [2 points] d- = crazy [5 points] e- = brilliant [6 points]
11.
OSOBA CIJE STE IME ZAMISLILI CE SE ZALJUBITI U VAS
SCORES!!!! 1-20 = NISTE SEXY 21-35 = 50:50 36+ = SUVISE STE SEXY ZA OVAJ TEST!!!! ZELJA CE SE ISPUNITI AKO ZA 1 SAT STAVITE OVAJ TEST NA SVOJ SAJT *zamilsi zelju i idi nadole
NE MOJ DA ZASTANES!xxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx x xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx PRODUZI DA IDES NADOLE!! xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx NE ODUSTAJ! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxx xx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxx xxxx xxx xx x xx xxx xxxx xxxxx xxxxxx xx x xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxx xxxx xxx xx x xx xxx xxxx x
xxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxx PRODUZI TAKO!xxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx x xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx ZAPAMTI NE ZASTAJ! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xx xxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx KEEP ON SCROLLING DOWN!xxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxx xxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx NE ZASTAJ! xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xx
xxxx xxx xx x xx xxx xxxx xxxx xxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx NE ZASTAJ! xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxx x x xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xx xxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx NE PRESTAJ DA IDES NADOLE!x xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx x
xxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxx xxxx xxx xx x xx xxx xxxx xxxxx xxxxxx x xxx xxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xx
x xx xxx xxxx xxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx xx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx NE ODUSTAJ SADA!!!!!xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxx x xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx NE ZASTANUVAJ! xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxx xxxx xxx xx x xx xxx xxxx xxxxx xxxxxx xxxxx xxxx xxx xx x xx xxx xxxx xxxxx xxxxxx x
xxx xx x xx xxx xxxx xxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxx NE ODUSTAJ! xxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxx xxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx PRODUZI DA IDIS NADOLE! xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xx xxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx NE ZASTAJ NO POCHNI DA USPORAVAS xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx x
xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxx xxxx xxx xx x xx xxx x xx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xx xxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx POCNI DA ZASTJESH!xxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xx xxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxx USPORI!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx x
STOOOOOOOOOOOOOOOOOOOJJJJJJJJJJJJ
*Tvoja zelja Ce se ispuniti ako napravis ovu stranu i na tvom sajtu u narednih 15 minuta! | |
|
dora_95 Admin
Broj poruka : 777 Godina : 29 Lokacija : Melburn Datum upisa : 29.07.2008
| Naslov: Re: Jos jedan test =))) Ned Nov 23, 2008 6:34 pm | |
| Videla sam vec to na jednom forumu, samo sam to sa brojevima krenula i ispalo mi je 5000 jbg zbuni me | |
|
anja_94 Forum chic
Broj poruka : 506 Godina : 30 Datum upisa : 07.08.2008
| Naslov: Re: Jos jedan test =))) Uto Nov 25, 2008 12:15 pm | |
| I meni isto!!! | |
|
pinkiegirl Forum girl
Broj poruka : 218 Godina : 29 Lokacija : net Poso/dokolice : setanje Raspoloženje : lepo ;) Datum upisa : 23.11.2008
| Naslov: Re: Jos jedan test =))) Sre Nov 26, 2008 12:10 am | |
| ispalo mi je 4100 a drugo sam tacno izbrojala...
mada sam vec radila... (: | |
|
pinkiegirl Forum girl
Broj poruka : 218 Godina : 29 Lokacija : net Poso/dokolice : setanje Raspoloženje : lepo ;) Datum upisa : 23.11.2008
| Naslov: Re: Jos jedan test =))) Ned Nov 30, 2008 2:36 pm | |
| eh da i previse sam sexy za test | |
|
Sweet_Wampyre Forum girl
Broj poruka : 330 Godina : 29 Lokacija : where the music takes me Poso/dokolice : singing,playing piano and guitar Datum upisa : 09.09.2008
| Naslov: Re: Jos jedan test =))) Pon Jan 05, 2009 8:57 pm | |
| u prwom mi je ispalo 4100..uwek sam tachna s matematikom.. xD kog onog slowa F sam izbrojala 5... i zamislila sam crni chekitj i da..suwishe sam sehi za owaj test xD | |
|
Nina 96* Forum baby
Broj poruka : 5 Godina : 27 Lokacija : sOmbor Poso/dokolice : ... Raspoloženje : zaljoObljenoO Datum upisa : 02.09.2009
| Naslov: Re: Jos jedan test =))) Sre Sep 02, 2009 8:40 pm | |
| hehe..meni su tachna oba testa.. ..sxtreberka.. | |
|
Sponsored content
| Naslov: Re: Jos jedan test =))) | |
| |
|